motive
 
 

Zlepšovanie riadenia kvality

Uplatnenie zákazníckych princípov vnútri každej organizácie pomáha zvyšovať pridanú hodnotu a rozvíjať konkurenčné výhody.

Náš tím konzultantov je pripravený implementovať moderné postupy manažmentu kvality tak, aby nezaťažovali zbytočnou administratívou zamestnancov vašej organizácie.

Hlavné produkty

  • Audity systému manažmentu kvality.
  • Zjednodušenie a zefektívnenie byrokratických systémov riadenia kvality.
  • Implementácia postupov a techník manažmentu kvality.
  • Zaistenie manažmentu kvality formou outsourcingu.
  • Tvorba „štíhlej“ organizačnej dokumentácie.

Typickí zákazníci

  • organizácie budujúce systém manažmentu kvality,
  • manažéri organizácií, ktorí chcú zlepšiť kvalitu poskytovaných služieb a produktov,
  • organizácie, ktoré nie sú spokojné s existujúcim systémom manažmentu kvality,
  • organizácie, ktoré sa pripravujú na certifikačné audity.

Prínosy riešenia

  • zvýšenie zákazníckej spokojnosti,
  • rast zákazníckej lojality,
  • zníženie nákladov na nekvalitu,
  • zníženie administratívnej záťaže,
  • zlepšenie kontroly.
 
 
 
 

Európsky fond pre regionálny rozvoj a Ministerstvo priemyslu a obchodu ČR podporujú investície do Vašej budúcnosti

2008 Copyright Šikland poradenstvo | napíšte nám